söndag 18 mars 2018

En lugn söndag

Känslan att kliva upp och upptäcka att solen lyser är helt oslagbar, det är som att någon hälsar en välkommen till en ny underbar dag. Trots att solen lyste så blåste det fruktansvärt kallt, jag behövde handla både åt mig själv och åt min far idag så jag gick inte och drog benen efter mig i blåsten. Jag önskar att vi var i slutet på april istället för mars, det är fortfarande för kallt på nätterna, i natt hade vi 15 minus och jag höll på att frysa ihjäl när jag skulle hem från krogen.

Jag lämnade av varorna hos min far och sen gick jag hem och la mig för att vila en stund. På kvällen stack jag till en pizzeria och käkade en kebabsallad, att jag fortfarande kan hålla mig borta från pizzorna är ett mirakel. På pizzerian träffade jag en kollega och vi satt länge och väl och bara snacka en massa skit. Väl hemma slog jag ner röver och spelade Assassin’s Creed: Origins. Det blev en lugn söndag för min del, hoppas att du fick en bra helg. Tack för att du besöker mig 


- Förbaskat gott te


- Utan den här hade jag frysit ihjäl i vinter


- Solen lyste men det blåste kallt


- Min far


- En kebabsallad med stark chilisås


- Till häst i spelet Assassin’s Creed: Origins

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar