lördag 17 mars 2018

Lördagen den sjuttonde mars 2018

Jag kom hem strax efter två i natt efter att ha varit på krogen och jag gick och la mig på en gång. Innan jag la mig så var jag på väg att stänga av min mobil, men jag fick en väldigt konstig känsla -  jag skulle inte stänga av den. Så jag lät den vara på och tur var väl det, för vid femtiden ringer min vän Melinda. Hon hade hamnat på en efterfest som spårat ur och det fanns ingen buss eftersom dom slutat gå, så jag gick ner på stan och hämtade henne. Vi drack lite te och snackade en stund om livet, hennes vän R och min vän Monika tog livet av sig samma år så vi har haft våra samtal. Melinda och jag är enbart vänner så hon fick faktiskt sova på soffan.

Vi vaknade ganska sent idag och jag följde med henne till bussen och sen drog jag iväg och handlade lite mat, jag njöt lite av solen, men det blåste väldigt kallt. Väl hemma så städade jag undan lite och sen gick jag och vilade lite eftersom jag var gubbtrött. Sen drog jag ner på stan för att kolla på nya Tomb Raider-filmen som hade premiär igår. Filmen var bra, men man har sett dom här äventyrsfilmerna nu. Alicia Wikander fungerade som Lara Croft. Väl hemma så pudrade jag näsan och drog ner på krogen för att möta upp min syster Susanne, där väntade hennes vänner och det blev en riktigt trevlig kväll. Tack för att du besöker mig 


- Långa skuggor idag


- Den får 3 av 5 vargar av mig


- En trevlig kväll på krogen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar