fredag 30 mars 2018

Fredagen den trettionde mars 2018 (Långfredag)

Eftersom jag vaknade tidigt idag så hann jag spela väldigt mycket Far Cry 5, det är så himla skönt att sitta i lugn och ro med en kopp te och bara spela i flera timmar. Som yrkesförare så är man aldrig ledig på röda dagar och det suger eftersom alla andra är lediga, jag vill också vara ledig. Jag drog till jobbet lite tidigare idag bara för att ta reda på mat som jag har på jobbet, jag stekte upp dom sista hamburgarna och nu har jag käk för hela helgen, så skönt att slippa laga mat när man är ledig. På kvällen skrev jag och min blind date Anna till varandra och hon vill ses igen, det ska bli kul.

Jag är ledig i helgen och i morgon lördag så ska jag inte göra mycket, jag hade tänkt vila mig frisk trots att halsen var bättre i morse, sen ska jag ut på krogen. På söndag ska jag till Borlänge och se E-Type på krogen Liljan och det ser jag fram emot. Glad påsk vill jag önska dig. Tack för att du besöker mig. 


- En kopp te och min brasa


- Spelet Far Cry 5 är snyggt ibland


- Is


- Här ligger det en ballong i gruset


- Soligt med kyligt ute


- Lagar en massa mat


- Otroligt vackert upplagt. Haha!


- Jobbar alla röda dagar


- Väntar på mörkret

2 kommentarer: