torsdag 29 mars 2018

Torsdagen den tjugonionde mars 2018 (Skärtorsdag)

Efter min lunch med syrran och Anna så drog jag hem och bytte om till mina arbetskläder, sen hasade jag mig in på närmsta apotek för att handla en till flaska med hostmedicin, hostan går inte över och det är värst på morgonen. Idag är det skärtorsdag och det innebär att alla häxor flyger till Blåkulla på sina kvastar, jag såg inte en enda häxa i det kyliga vädret. På jobbet bjöd chefen på godis, nu äter inte jag godis men tack chefen. ♥ På jobbet drog jag ihop över tio mil i Scanian och väl hemma så spelade jag Far Cry 5 en stund. Tack för att du besöker mig. ♥


- Kebabsallad till lunch


- Flaska nummer två, hostan är kvar


- Trots kyla så smälter det om dagarna


- Snö


- Soligt men kallt


- Det fick bli blåa glasögon idag


- Här brukar det finnas massor av tussilago


- Påskgodis av chefen


- Middag


- Far Cry 5 är snyggt


- Far Cry 5

 
- Snyggt Ubisoft

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar