söndag 25 mars 2018

Jag drömmer om att kunna rida

Jag har sedan jag var liten skitunge drömt om att kunna rida, det hela startade när jag börja läsa serietidningen Fantomen. Samma tidning som gjorde mig galen i vargar, men det är något helt annat det. Mitt intresse svalnade inte när jag red western i närheten av Grand Canyon, den 26 december 2012. Det finns foton från den ridturen, men dom ligger långt bort, säkert från hela mänskligheten. Haha. Den här sommaren ska det banne mig bli av, jag ska ta ridlektioner om det så blir på islandshästar. Nu måste jag bara försöka fjäska lite för mina vänner som har hästar. Jiha!

När jag red western i USA:
https://tomasvarg.blogspot.se/2012/12/usa-resan-2012-12-26.html


- Jag är bättre på att rida än Peder Fredricsson - i datorspel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar