lördag 28 april 2018

Lördagen den tjugoåttonde april 2018

På Ingarvet i Falun hålls varje år något som heter Ingarvsdagen, här har dom flesta företagen öppet hus under hela dagen. Jag brukar besöka Ingarvsdagen och det gjorde jag även idag, jag satte kurs mot Svenska Mustang-klubben för att fota nya Mustanger, jag är galen i Mustanger. Det fanns två stycken av förra årets årsmodell uppställda, Mustangerna blir bara snyggare och snyggare för varje år tycker jag. Sen träffade jag på lite folk som jag känner och jag blev kvar alldeles för länge, som vanligt när man är ute på något så började det att regna - drygt!

Jag drog ner på stan och in på The Kings Arms, där träffade jag Sara och Alex och vi snackade en lång stund. Sen var det bara att dra hem till tvättstugan, vilket glamoröst liv man lever. Haha! Resten av kvällen spelade jag Red Dead Redemption. Tack för att du besöker mig. 


- Ingarvsdagen 2018


- Världens vackraste muskelbil enligt mig. Årsmodell 2017


- Sjukt vackra strålkastare


- Den här årsmodellen (2013) har jag korsat USA med - två gånger


- Väldigt gammal Mustang med Bullitt-grön lack


- Gammal, ingen favorit


- Läcker Mustang från 2016, men vingen passar inte


- Min nästa tatuering


- Världens bästa lastbil enligt mig


- En motorcykel från Honda, jo den är reggad som motorcykel


- En bortglömd ros


- Barhäng med vänner och med te på The Kings Arms


- Spelade en hel del Red Dead Redemption idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar