söndag 29 april 2018

Söndagen den tjugonionde april 2018

Jag sov rätt länge idag och det är så himla skönt att inte ha nägra måsten på söndagar, jag försöker hinna med alla måsten på lördagar så att jag kan njuta av veckans sista dag. Först spelade jag lite Red Dead Redemption och sen snörade jag på mig mina fula inlines och drog iväg ut på en tur, jag hann inte långt innan det blrjade regna - surt sa vargen. Det var bara att vända om och åka hem, sur som en bitter gubbe gick jag ner på stan och in på Espresso House där jag köpte en kopp med grönt te, deras gröna te är så jäkla gott så jag köpte en ask. Under tiden som jag satt och smuttade på mitt te så bloggade jag ikapp, jag har legat en dag efter men nu är jag klar med helgen. Tack snälla du för att du besöker mig, det är så himla kul att det blir fler som hittar hit. ♥

På eftermiddagen kom Anna hem till mig, vi kollade på film och sen gick vi ut ich åt, vi valde en av stans kina-restauranger. Sen fortsatte vi att kolla på film, natten lång. Jag gillar Anna, hon är så himla kärleksfull, jag får kramar och pussar hela tiden. Hon är en toppen-tjej och idag sa jag till henne att jag är glad att hon finns i mitt liv.


- Brunt


- Så himla vackert med gult mot blått


- Blomma


- Inlines och sol


- Inlines och regn


- Espresso House har gott te


- Kyckling i kokosmjölk


- Dessa lyckokakor. Haha!


- Trots regn så blev det en vacker kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar