onsdag 4 april 2018

Onsdagen den fjärde april 2018

Idag är det min brors födelsedag så det första jag gjorde idag var att ringa och gratulera honom, han ska tysligen ut och resa i höst och ville ha lite tips angående vissa saker som jag kan hjälpa honom med. Innan jobbet snackade jag med min tjejkompis som bor i Spanien och vi pratade om att jag skulle komma ner i mitten på maj, sist jag såg henne var i Sydney år 2016. Jag ser verkligen fram emot att se henne igen, vi skriver ofta till varandra och vi skriver om allt möjligt, jag är glad att jag har henne.

Utomhus drabbades Falun av årets första aprilväder, snöblandat regn tog över både stan och mitt humör, jag fick verkligen jobba för att få upp mina mungipor idag. På jobbet var det sig likt, under mitt arbetspass så ramlade plötsligt skattepengarna in på kontot, hela 1200 kronor rikare blev jag tack vare Skatteverket. Dom pengarna hamnade på sparkontot eftersom jag ska tatuera mig den 17 maj. Väl hemma igen fick jag plocka ur hela min klädkammare, i morgon kommer en firam och fixar min ventilation i lägenheten, det är så jäkla drygt att plocka ur hela klädkammaren - suck. Tack för att du besöker mig. 


- Parply var ett måste idag


- Påskliljorna lyste i alla fall upp min väg


- Gummistövlar hade varit bättre


- Himlen är tråkigt grå


- Träffade min vän Nina och hennes hund på jobbet

2 kommentarer:

  1. Bra om det regnar. Då försvinner snön snabbbare 😉 Du om någon borde vara superglad ju 🤣

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHAHAHAHAHA 😂
      Va fan jag måste ju få gnälla 😛

      Radera