torsdag 5 april 2018

Torsdagen den femte april 2018

Jag är ledig från jobbet både torsdag och fredag,  men jag mår så mycket bättre när jag jobbar, jag blir lite vilsen utan mina jobbrutiner. Jag började dagen med att ta en promenad och jag valde att gå till jobbet för att hälsa på Andreas som är en av mina chefer, Andreas jobbar alltid fram till klockan 11 och jag börjar alltid runt 15. Vi har varit vänner i femton år nu och det är tråkigt att vi aldrig ses. Vi snackade länge och väl och när Andreas slutade så stack vi till en av stans kinarestauranger.

Sen var jag tvungen att sticka hem eftersom någon firma skulle göra rent ventilationen i min lägenhet, jag fick riva ut hela klädkammaren eftersom det sitter någon jäkla ventil där inne. Efter att firman var klar var det meningen att jag skulle tvätta, men jag blev för lat för det. Jag valde att spela Far Cry 5 istället, moget Tomas. Haha! På kvällen drog jag ut för att handla lite och ute var det dimmigt och jag älskar att fota i dimma, det blev några foton.

I morgon ska jag äta lunch med Jonas och Michaela, jag lärde känna Jonas under min semester i januar i år och jag har aldrig mött en kille som jag tycker så mycket om. Vi kan prata om allt utan att det känns konstigt, sist stod vi på en av stans krogar och snackade i flera timmar,, han är några år yngre men ändå ser jag upp till honom. Efter lunchen med Jonas och Michaela ska jag klippa mig och på kvällen ska jag se Pumpbolaget som uppträder på en av stans krogar. Tack för att du besöker mig. 

Dagens bästa låt: The Strumbellas - Wild sun


- Lunch med min vän Andreas


- Jag vet. Haha!


- Killarna som fixade min ventlation


- Småmysigt att fota i dimma


- Älskar att fota den här kyrkan


- Påskris i natten


- Spelar hellre Far Cry 5 än tvättar. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar