fredag 11 maj 2018

Fredagen den elfte maj 2018

Äntligen fredag och jag städade lite för att det skulle se någorlunda bra ut inför helgen, sen spelade jag Red Dead Redemption en stund. När Anna hade jobbat klart så kom hon förbi, vi kollade på en film innan jag var tvungen att dra till jobbet för att jobba natt. Jag hade precis kommit till jobbet när himlen öppnade sig och världens åskväder drog in över Falun, min chef  bad mig köra till Hedemora och där hade det inte regnat alls - märkligt.

I morgon lördag ska jag tvätta och på kvällen ska jag dra bort till min favoritkrog, The Kings Arms. Där ska jag träffa Jonas, han spelar i bandet Follow the Cipher och dom släppte sin första skiva idag fredag, jag har bokat skivan men den har tagit för lång tid på sig från Tyskland så jag får vänta till nästa vecka på albumet som har samma namn som bandet. På söndag ska jag åka hem till Anna, hon bor många mil från Falun så jag ska låna min systers bil. Ha en fin helg. Tack för att du besöker mig. ♥


- Jag fixade lite nya filtar till soffan


- Jag spelade lite Red Dead Redemption


- Ingen sol


- Utslagen blomma


- Brandkåren hade mycket att göra när åskan drog in


- Äntligen tillbaka


- Läste resemagasinet Vagabond på rasten


- Fint i Hedemora


- På kvällen blev det dimmigt


- Det blev väldigt dimmigt

2 kommentarer: