torsdag 10 maj 2018

Torsdagen den tionde maj 2018 (Kristi Himmelsfärdsdag)

Jag drog ner på stan för att sätta in lite pengar som jag fick av pappa nyligen. Sen gick jag och Anna ut och käkade lunch tillsammans och efter maten tog vi en promenad i det fina vädret. Det ska bli dåligt väder både i morgon och på lördag i Falun, vilket är tråkigt - så klart! Det har varit några otroligt varma och fina dagar. Men på måndag har man lovat 24 grader varmt ich det ser jag fram emot. När Annas lunch var slut så besökte jag Clas Ohlson och där köpte jag en stol att ha på balkongen, stolen kostade 149 kronor och jag gillar den. Som yrkesförare får man aldrig vara ledig på röda dagar, på eftermiddagen var det bara att klä om och gå till jobbet, motivationen var inte på topp i dag, jag ville bara vara ledig och njuta av solen. Tack för att du besöker mig. ♥


- Pälsbollar


- Inte ett moln på himlen


- Vackert väder i Falu Kommun


- Allt blev grönt den här veckan


- Liljekonvalj 


- Hägg eller syrén


- Molnigt


- Min fina stol på balkongen


- Jag tröttnar aldrig på denna grönska


- Parkerade Scanian på rasten och doppade fötterna


- Sjön Hosjön utanför Falun


- Sjön Varpan i Falun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar