onsdag 9 maj 2018

Onsdagen den nionde maj 2018

Redan klockan tio i morse visade termometern hela 20° varmt vilket fick mig att fnittra som en regelrätt dumbom, jag är förmodligen en av dom största soldyrkarna som går att hitta. Sist när jag befann mig i Alice Springs i Australien så åkte jag inlines i 43 graders värme, när alla tog skydd i skuggan rullade jag omkring på Alices dåliga gator, visst var det varmt med det bekommer mig inte! På tal om inlines så drog jag ut och åkte inlines fram till klockan 12, sen la jag mig på det där stekheta taket som jag alltid ligger och solar på, i över en timme låg jag och solade innan jag drog ner på stan. På stan besökte jag resebyrån Resia för att höra vad en vecka på Rhodos kostar, jag vill åka dit i början på september och det kostade 5200 kronor, jag blev jäkligt sugen på att resa dit. Något som är jäkligt skönt är att det nu har gått tre veckor sedan jag tatuerade mig och nu är dessa tatueringar läkta, slut på kladdet med andra ord. Tack för att du besöker mig. 

Dagens bästa låt: Robin Schulz - Headlights


- Det blev lite Red Dead Redemption idag också


- Så himla fina


- Min gud


- Underbar dag i Falun


- På sommaren är Falun en vacker stad


- Sprillans ny Scania, jag är avundsjuk


- Om det kunde vara sommar året runt


- Vargtassen är nu läkt


- Scaniagripen är också läkt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar