tisdag 8 maj 2018

Tisdagen den åttonde maj 2018

Jag gick bort till Annas jobb på lunchen för att vi skulle hinna träffas en stund, vi tog en promenad och sen slog vi oss ner på en parkbänk för att njuta av det vackra vädret. Jag fryser nästan alltid och idag tyckte jag att det var kyligt, som tur är ska det bli 23° varmt i morgon och då ska jag åka inlines och sola innan jobbet. Det är en bra märklig känsla att det blir så pass varmt om dagarna nu, det var inte länge sedan som jag slutade med långkalsonger. Jag tycker tiden går för fort, men det tycker jag ju hela tiden. Haha! När Annas lunch var slut så tig jag en promenad och jag hamnade på krogen, på The Kings Arms, jag tog en kopp te och snackade lite med M som jobbar där. Efter det var det slut på fritiden, ddt var bara att dra iväg till jobbet. Tack för att du besöker mig. ♥


- Jag hann med att spela lite Red Dead Redemption


- Jag älskar te 


- Falun har blivit grönt


- Blommor


- Gullviva 


- Min vän Sara skickade ett vackert vykort. Tack Sara 


- Det bjöds på en vacker himel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar