fredag 25 maj 2018

Fredagen den tjugofemte maj 2018

Ordning och reda, löning på fredag heter det och det stämmer faktiskt den här månaden. Jag kom hem klockan tre i morse efter att ha åkt inlines halva natten och idag steg jag upp vid elva för att fortsätta åka inlines. Redan klockan 11 i morse så var det 24° grader varmt och det är man inte van med. Anna slutade hyffsat tidigt idag så umgicks en stund, vi tog en promenad på stan och njöt av det varma vädret, eller det var nog mest jag som njöt av vädret då det klagades på hur varmt det var. Sen tog Anna bussen hem och jag fortsatte åka inlines och jag njöt av varje sekund som jag åkte omkring i mina svettiga inlines, sen var det bara att åka hem och byta om, jag jobbar natt den här helgen. Tack för att du besöker mig. ♥

Dagens bästa låt: Darude - Beautiful Alien


- Blommor


- Underbar dag


- Blomma


- Blomma


- Ny Scania, jag vill också ha


- Himlen var vacker 03:20


- Soluppgång 26 maj 2018

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar