lördag 26 maj 2018

Lördagen den tjugosjätte maj 2018

Jag vaknade upp med träningsvärk i benen och jag kände mig lika skröplig som en farbror med dropp. Jag var ute och åkte inlines i fyra timmar igår och det fick jag sota för idag, men jag trotsade träningsvärken genom att gå ut och gå en mil i det vackra vädret. Väl hemma så snörade jag på mig mina inlines och drog iväg med låten Beautiful Alien på repeat i lurarna, solen gassade och jag njöt av varje sekund. Men säg den lycka som varar för evigt, på eftermiddagen var det dags att dra iväg till jobbet och jobba natt. Tack för att du besöker mig. 

Dagens bästa låt: Darude - Beautiful Alien


- Tog en promenad på en mil


- Vackert


- Maskrosorna har blommat klart


- Lila blomma


- Blomma


- Inlines

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar