måndag 14 maj 2018

Måndagen den fjortonde maj 2018

Jag sov över hos Anna i natt och eftersom hon jobbar dagtid så blev det att stiga upp i ottan eller jävligt tidigt om man föredrar att svära lite. Vi åt frukost och sen körde jag Anna till hennes jobb och när jag kom hem så gick jag och la mig och sov i tre timmar, jag var helt slut av gå upp så fruktansvärt tidigt. Efter att ha sovit som ett barn drog jag på mig mina inlines och drog iväg på en runda, sen solade jag på det tak som jag alltid brukar ligga och sola på. Sen var det bara att dra iväg till jobbet och jobba ihop mina åtta timmar. Tack för att du besöker mig. 


- Hugo är inte morgontrött 


- Köra Mazda är kul


- Blåa blommor


- Fint ljus på morgonen


- Älskade årstid


- Vilken underbar årstid


- Hämtade ut mina nya skor från hm.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar