torsdag 3 maj 2018

Torsdagen den tredje maj 2018

Hej på dig 
Jag fick några timmar tillsammans med spelet Red Dead Redemption innan det var dags att promenera bort till min arbetsgivare, strax innan jag vat framme på jobbet blrjade det att regna - så klart! Enligt både väder-appar och väderprognoser så ska det bli varmt i helgen, hela 20 plusgrader har John Pohlmans kollegor lovat oss i Falun och det är ju inte illa pinkat. På lördag planerar jag att dra ut och åka inlines redan vid elva för att på så vis få så mycket sol det bara går. Jag har dock tvättstugan på lördag, idag ringde jag min hyresvärd för att fråga vad det kostar att få vattenrör monterade ut till en tvättmaskin i mitt badrum, jag är så less på att vara låst vid tvättstugan, speciellt på sommaren då jag tvättar oftare, dom skulle höra av sig sa dom. Anna och jag har pratat en del på sistone och både jag och hon tycker att vi ska fortsätta träffas trots allt, så i helgen ska vi ses igen. Tack för att du besöker mig. 


- Ängeln i rummet, fick ett fint bokmärke


- Skitväder är lika med skitig Scania


- Jag slog läger i spelet Red Dead Redemption


- Björken är på gång


- En hästhov (Tussilago) i vetten


- Tråkigt väder


- Får rita en sol för att jag ska bli glad

3 kommentarer:

  1. Nästa vecka från onsdag till söndag kommer mitt liv bestå av att spela, sova, äta och jobba för då är jag själv hemma för då rymmer grabbarna tok...
    Skönt att ni ska fortsätta träffas ändå, man ska inte ha för bråttom vet du. *kommer från rätt person*
    Ha de bäst o kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kommer kännas konstigt att dom inte är hemma då man är så van att ha dom henna. :)

      Radera