fredag 4 maj 2018

Fredagen den fjärde maj 2018

Hej ♥
Det är den fjärde maj, eller ”May the 4th be with you” som alla Star Wars-fans väljer att kalla dagen för. Det blev fredag den här veckan också och idag hann jag ut och åka på mina kära inlines, det här var tredje gången i år som jag kunde åka. Sen stressade jag bort till mitt jobb och jobbade hela kvällen, men jag fick sluta hyfsat tidigt så det var skönt. Anna hämtade upp mig på jobbet efter att jag slutade och vi åkte hem till mig och glodde lite på film, hon ska sova över hos mig och i morgon då hon ska besöka Rättviks vårmarknad. I morgon ska det bli närmare 20° grader varmt i Falun och jag ska åka inlines som en liten tok och jag ska också lägga mig på taket och sola en stund. För att hinna med att umgås med solen i så har jag bokat tvättstugan redan klockan 07 i morgon bitti. Jag kan känna all min livsglädje komma tillbaka nu när värmen är här, vintern är det värsta jag vet och i morgon ska jag njuta. Tack för att du besöker mig. ♥


- Jag har åkt inlines i 18 år


- Grönt är vakert


- Grönt är skönt


- Det var en märklig ring runt solen idag


- Änder eller ändor


- Jobb och slit i min Scania

- Fin kväll vid Hosjön utanför Falun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar