lördag 5 maj 2018

Lördagen den femte maj 2018

Hej. 
Annas mobillarm ringde halv sju och jag behöver knappast beskriva hur jäkla trött jag var, vi åt frukost tillsammans och sen stack hon till Rättviks vårmarknad. Anna har en vän som säljer prylar på marknaden och hon skulle åka upp för att hjälpa till. Jag passade på att tvätta fyra maskiner med tvätt och under tiden som maskinerna mumsade på mina skitiga kläder så spelade jag lite Red Dead Redemption på min vita Playstation 3. Sen tog jag en promenad, mest för att fota blommor. Efter det så hoppade jag i mina inlines och drog iväg till en stor parkering som asfalterades igår, där åkte jag runt som en dåre, det finns inget skönare underlag när man åker inlines.

När batteriet tig slut i mina trådlösa lurar drog jag hem och sen stack jag ner på stan och på Espresso House köpte jag en kopp te, där satt jag på uteserveringen och njöt av det fina vädret. Resten av kvällen spenderade jag tillsammans med Anna. Tack för att du besöker mig. 


- Grönt är skönt


- Gult är inte fult


- Påskliljor


- Vitsippor


- En blå vitsippa


- Körsbärsträd


-Inlines på ny asfalt


- Te på Espresso House. Köpte mer av deras gröna te

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar