lördag 30 juni 2018

Min resplan för Australien och Nya Zeeland

Jag har besökt Australien tre gånger och under dessa tre resor har jag besökt Sydney, Melbourne, Alice Springs, Perth, Darwin och Adelaide. Den här gången kommer jag att besöka Melbourne enbart för att hälsa på mina vänner Daniel och Eva och jag kommer att flyga till Alice Springs för att hälsa på min vän Christopher och för att fota road trains, jag älskar verkligen Australiens lastbilar som är 50-55 meter långa. Efter Alice Springs kommer jag ta flyget till Sydney för att därifrån flyga över till Auckland på Nya Zeeland och på Auckland kommer jag hyra bil och köra ner till Christchurch, från Christchurch tar jag flyget hem till kalla Sverige. Så här ser resplanen ut just nu och jag hoppas att jag lyckas spara ihop så mycket pengar som jag behöver.

Arlanda - Melbourne - Alice Springs - Sydney - Auckland - Christchurch - Arlanda


- Jag älskar Alice Springs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar