lördag 30 juni 2018

Lördagen den trettionde juni 2018

Jag var verkligen inte uppe med tuppen idag, jag borde verkligen skämmas som sover så mycket som jag gör just nu. Efter att ha klivit upp ur sängen så gick jag ut och mötte ett gäng med Pokémon Go-spelare, vi körde ett par raider tillsammans. Jag och min vän Daniel, som bor i Melbourne, har mailat till varandra i några dagarna nu och det är så roligt att vi kan ha kontakt med varandra.

Sen tog jag en promenad bort till krogen The Kings Arms för att ta adjö av Sara som gör sin sista dag idag, plötsligt kommer min vän Jonas in på krogen och vi snackar en bra stund innan jag knatar hem för att förbereda mig inför ett nattpass i Scanian. Vid midnatt tog jag farväl av juni, juli är redan här och jag får nästan panik över hur fort sommarmånaderna går. Tack för att du besöker mig. ♥


- Fint väder i Falun - men kallt


- En av Faluns märkliga konstverk


- Ska bli grafitti misstänker jag 


- Blomma


- Blommor


- Vackra Kopparbergs kyrka 


- Roliga Sara på The Kings Arms gör sin sista dag idag

2 kommentarer: