fredag 27 juli 2018

Fredagen den tjugosjunde juli 2018

Idag gjorde jag ett nytt försök med att köpa en flygbiljett på resebyrån Resia i Falun, jag ändrade resplanen från att landa i Nya Zeeland till Australien. Men det hjälpte inte, resorna blir antingen för långa eller för dyra. Ett annat problem är att flygen avgår tidigt på förmiddagen och jag vill inte bo på hotell natten innan, i morgon ska jag göra ett nytt försök på Resia och hittar jag ingen resa som passar så kommer jag köpa resan på nätet.

Jag började jobba sent idag så jag hann med att handla mat och annat som jag behöver och på jobbet var allt sig likt. Men under kvällen kunde jag se lite av den månförmörkelse som kvällstidningarna skrivit så mycket om.

Nu är jag ledig hela helgen och det känns skönt, jag och min barndomsvän Pontus ska ut och spela mobilspelet Pokémon Go i morgon. Nästa helg ska jag gå på bio och se den film som jag länge har gått och drömt om, nämligen Mission Impossible: Fallout. Tack för att du besöker mig. 


- Det går dåligt på Resia


- Pantade flaskor


- En av dom bästa filmerna i år


- Dagens underbara nyheter


- Monstertruckarna kommer till Falun




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar