lördag 7 juli 2018

Lördagen den sjunde juli 2018

Jag drog ut tidigt idag för att kunna spela Pokémon Go och det Articuno-event som pågick mellan klockan 11 och 14, det var sjukt många som ville vara med och det var faktiskt riktigt kul att spela idag. När eventet tog slut gick jag hem för att städa undan lite i varglyan och för att kolla på fotbollsmatchen mellan Sverige och England, jag som avskyr sport kollade alltså frivilligt. Jag borde inte ha kollat för Sverige förlorar matchen med 2-0, det känns lite tråkigt måste jag erkänna. Sen var det bara att rulla iväg till jobbet och slita. I  morgon är det också ett Pokémon Go-event och jag tänkte jag skulle försöka delta i det också. Tack för att du besöker mig. ♥


- Falun bjöd på fint väder


- Varmt idag


- Jag hamnade vid Falu Koppargruva


- Stora Stöten eller Falu Koppargruva


- Blomma


- Under Sverige-matchen var det öde på Faluns gator


- Matchen mellan Sverige och England slutade med 0-2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar