söndag 8 juli 2018

Söndagen den åttonde juli 2018

Jag slutade jobbet klockan tre i morse och det var tungt att kliva upp idag, det kändes som att jag kunde ha sovit hur länge som helst. Anledningen till att jag inte sov mer var att jag ville delta i det Pokémon Go-event som startade klockan 11. Så jag drog ner på stan och gick runt omkring i stan för att fånga en sköldpadda med glasögon. Under promenaden träffade jag på Pontus som jag inte har snackat med på 13-14 år, han var sig lik och vi snackade en bra stund.

Sen fick jag bråttom hem för att värma på lite taco-kryddad köttfärs tillsammans med smörstekt broccoli, vilket är så himla gott. Sen fick jag skynda mig till jobbet och jobba dom timmar som min chef bestämt att jag ska jobba. I morgon är jag ledig och då ska jag inte göra någonting, jag ska bara vila upp mig inför den fyra dagar långa arbetsveckan. Tack för att du besöker mig. ♥


- Röda blommor


- Vackert väder idag också - så himla skönt!


- Konstverk av Falun Walk of Art


- Läcker


- Fontänen Gycklaren 


- Orangea blommor


- Gul blomma


- Denna fanns att fånga mellan klockan 11-14 idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar