måndag 9 juli 2018

Måndagen den nionde juli 2018

Jag tog mig en välförtjänt sovmorgon idag, jag har jobbat natt hela helgen och jag har känt mig lite sliten. Sovmorgonen gjorde dock susen så jag bestämde mig för att gå ut och gå en mil, mitt på stan träffade jag på bloggerskan Annica I Hunsen, vi jobbade tillsammans för nästan tjugo år sedan. Efter vår pratstund så fortsatte jag gå, jag gick mest runt på stan, men det är så skönt att vara själv med sina tankar. Jag längtar lite till min resa i januari då jag ska resa själv till Australien, att få vara ensam med mina tankar och funderingar är som meditation.

Efter min tio kilometer långa promenad slank jag in på krogen The Kings Arms för att ta en kall Pepsi Max, jag borde egentligen spara mina slantar med det var så kvavt ute så jag kunde inte låta bli. Jag har inte hälsat på min pappa på år och dagar så jag gick förbi och sa hej till honom, han har åkt på artros och kände sig lite nerstämd. Jag tycker verkligen synd om honom och jag försökte peppa honom lite. Väl hemma i min lilla varglya så slog jag ner röven och spelade på min dammiga Playstation 4 och spela gjorde jag hela natten. Tack för att du besöker mig. ♥


- Trillingarna


- Maskros


- Kristine Kyrka


- Blommor


- Snygga dörrhandtag


- Blommor


- Statyn Snöklockan


- Kristinegymnasiet


- Blåkloka (Tror jag)


- Röd blomma


- Blommor


- Humla


- Bebis


- En kall Pepsi Max på krogen - gott


- Min gamle far

2 kommentarer: