tisdag 17 juli 2018

Tisdagen den sjuttonde juli 2018

Det brinner för fullt runt om i Sverige, enligt expressen.se så ska ett 60-tal bränder härja i våra skogar. Det är, så klart, lite oroväckande. Idag orkade jag inte gå någon långpromenad så jag tog och städade undan lite hemma istället, det är så skönt att komma hem och det är städat. På jobbet hann jag sitta en stund vid jobbdatorn, jag kollade in priserna på flygbiljetter till Australien i januari. Priserna pendlar mellan tio-femton tusen kronor beroende på hur lång flygresa man vill ha, i min budget har jag räknat med ett pris på tolv tusen. Det är, banne mig, inte billigt att resa till andra sidan jordklotet. Tack för att du besöker mig. 


- Hittade lite flaskor när jag städade som jag pantade


- Varmt i Falun idag också


- Ros


- Ica Maxi i Falun gillar kyla


- Jobb och slit fram till januari

2 kommentarer:

  1. Jag orkade inte vara ute idag... jag vet att du gillar värmen :) men jag var helt mjuk i hjärnan...plockade lite inne istället. Typiskt 71:or :)

    SvaraRadera