torsdag 19 juli 2018

Torsdagen den nittonde juli 2018

Idag när jag väcktes av mitt mobillarm upptäckte jag att allt inte stod rätt till, hela lägenheten var fylld med brandrök. Efter att ha kollat en av Faluns morgontidningar på nätet så brinner det i Älvdalen i norra Dalarna och det är den brandröken som nu trängt in i min varglya. Idag hann jag inte med att gå ut och gå en promenad, jag hann knappt till jobbet i tid. På jobbet berättade en kollega att det var mycket mer brandrök i morse, på eftermiddagen började det att regna så brandröken avtog lite.

Jag firar nio år som bloggare idag, om det nu är nägot att fira. Men jag är oerhört tacksam och glad att du besöker mig och jag hoppas att du följer med mig mot tioårsdagen. Ibland är det riktigt svårt att hitta något att blogga om, speciellt när jag bara jobbar hela tiden. Mest besök får jag när jag är ute och reser, den sjunde januari flyger jag till Australien och förhoppningsvis till Nya Zeeland, jag kommer så klart att blogga från den resan. Tack för att du besöker mig. ♥


- Gula björklöv på grund av torkan


- Brandrök över Falun idag


- Glest med falubor i brandröken


- Underbara hettan


- Det dricks mycket vatten i Scanian


- Idag fyller bloggen nio år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar