torsdag 12 juli 2018

Torsdagen den tolfte juli 2018

Jag vaknade tidigt idag och istället för att försöka somna om så gick jag ut och gick en långpromenad. Det börjar märkas på gräsmattorna att dom saknar regn och i tidningarna kan man nu läsa om böndernas kamp mot torkan, vilket är otroligt märkligt då somrarna på 80-talet var så här varma. Men bönderna blir nog aldrig nöjda. Efter att ha promenerat en hel mil så slank jag in på krogen The Kings Arms för en kall dricka. Inne på krogen träffade jag på min vän Jonas som är basist i metal-bandet Follow the Chiper. Vi snackade en hel del om att jag ska börja köra deras turné-buss i höst, jag tycker det känns spännande.

Väl hemma igen så gick jag och gubb-vilade i en timme, jag gick ju upp på tok för tidigt. Sen var det bara att sticka iväg till jobbet för att jobba dom timmar som jag fått av chefen. I morgon är det fredagen den trettonde och är man vidskeplig så kommer morgondagen bli jobbig. Tack för att du besöker mig. 


- Tog en promenad på 10 kilometer


- Bokar tvättstuga


- Grymt väder idag


- Gult gräs


- Fint väder


- Varmt och skönt


- Blå blomma


- Blomma


- Promenad i skogen


- Jobb och slit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar