lördag 18 augusti 2018

Lördagen den artonde augusti 2018

Mitt i natten, klockan var 11:00, hörde min så kallade vän Pontus  av sig och undrade om vi skulle gå ut och spela Pokémon Go, jag hade glömt att sätta min mobiltelefon på flygplansläge i natt och fick väl skylla mig själv antar jag. Eftersom det kom en ny Pokémon i torsdags så slet jag mig upp ur min varma säng och hasade mig iväg för att möta upp Pontus och hans härliga familj, vi satte igång med att spela och vi hann möta tre stycken Regirock som den nya legendariska bossen heter, jag fångade alla tre. Sen hasade jag mig hem, tog en dusch och stöp i säng för att sova i flera timmar innan det var dags att gå ut och jobba natt. Jag jobbar natt hela helgen och det är något jag gillar, det är på natten som jag trivs bäst i min Scania. Tack för att du besöker mig. 


- Jag har fått GTA dollar av speltillverkaren Rockstar Games



- Fick mera GTA-dollar av speltillverkaren  Rockstar Games


- Den här björken har slagit rot i stenen


- Från andra hållet


- Sabaton Open Air pågår för fullt i Falun


- Dystert väder i Falun


- Nya raidbossen Regirock


- The key to my heart

4 kommentarer:

  1. De är alltså en sån där nyckel man ska ha för att lyckas fånga ditt hjärta? 😉😉😉
    Hmm... De kan bli dyrt de.. 😉
    Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. O de har man ju eller inte...
      Du ska då va svårfångad du.. 😉

      Radera
    2. Hahaha. Jag är nog svårfångad jag 😀😀😀

      Radera