fredag 17 augusti 2018

Fredagen den sjuttonde augusti 2018

Hur trött får man bli frågade jag mig själv lite tyst när jag steg upp idag, klockan var 14 så min fråga till mig själv var ingen fråga som var tagen ur luften direkt. Jag slog på min tv och spelade lite Grand Theft Auto V: Online på min Playstation 4 samtidigt som jag fyllde på min iPhone med lite ny house-musik. Sen drog jag till jobbet och där väntade en körning till Edsbyn, i Edsbyn var luften så där underbart ren som den brukar vara, jag öppnade dörrar och fönster på min Scania för att få in så mycket som möjligt av den fräscha luften. Tack för att du besöker mig. 


- Vacker färgkombination


- Lampor


- Solrosor


- Nu börjas det


- Vacker väggmålning i Edsbyn


- Edsbyn var sig likt


- En gata i Falun


- Min tv och spelet Grand Theft Auto V: Online


- Min semester i januari blev beviljad idag


- Du som besöker mig ska ha en ros

4 kommentarer:

  1. Vad fin målningen med flickan och rödhaken var :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men eller hur? Fick lite solnedgång i bilden som gjorde den lite extra fin :)
      Rödhake? Host. Visste man väl 🙄

      Radera
  2. Väldigt fina bilder ok grattis till din semester kram😎

    SvaraRadera