torsdag 16 augusti 2018

Torsdagen den sextonde augusti 2018

Halva augusti har redan avverkats och idag steg jag upp pch spelade Grand Theft Auto V: Online en stund. Jag har varit ledig från jobbet i två dagar och idag var det dags att återvända till brottsplatsen, när jag kom till jobbet hade hantverkate rivit köket, vilket ställde till problem då jag värmer min mat på spisen och inte i någon av dom äckliga mikrovågsugnarna. Jag är nog en person som avskyr förändringar och ändå kommer jag vara den som kommer att vara mest glad för det nya kök som vi ska få.

Igår drog årets upplaga av festivalen Sabaton Open Air igång, festivalen lockat folk från mer än 40 länder och årets Sabaton Open Air är den tionde sedan starten år 2008. Det känns overkligt att festivalen lockar så mycket folk till den här lilla byhålan som i folkmun kallas för Falun. ♥



- Discjockeyn The Black Madonna dök upp i GTA V i tisdags


- Kålgården i Falun


- Solros eller sunflower som den heter på engelska


- Sabaton Open Air 2018 startade igår


- Många glada hårdrockare


- Några av alla tält som huserar på Lugnet i Falun under Sabaton Open Air


- Mitt kära kök på jobbet är borta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar