tisdag 14 augusti 2018

Tisdagen den fjortonde augusti 2018

Jag är ledig från jobbet idag och jag fick ingenting gjort, vilket var planerat. Jag älskar att inte göra ett skit när jag är ledig, jag orkar inte ens damsuga trots att det skulle behövas. Istället spelade jag Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Grus. Sen drog jag ut och mötte upp min vän Pontus och hans familj och vi gick och käkade mat på en av stans pizzerior, mätta och belåtna spelade vi Pokémon Go en bra stund. Väl hemma igen spelade jag mer Grand Tjeft Auto V: Online, den här gången med Grus och Adam och vi spelade halva natten. Tack för att du besöker mig. 


- Jag köpte mig en flygande motorcykel i GTA V


- Pontus bjöd på kebabsallad


- En skulptur


- En trädkoja


- En vacker portal


- Klocktorn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar