måndag 20 augusti 2018

Måndagen den tjugonde augusti 2018

Jag kom hem runt midnatt efter att ha jobbat och jag satte igång spelet Grand Theft Auto V: Online för att spela med en kompis över nätet, när klockan var sex på morgonen var jag pigg som en liten pissmyra och då var det liksom ingen idé att gå och lägga sig. Efter att ha spelat i tolv timmar i ett sträck slog jag av spelet för att gå iväg ner på stan för att handla lite mat.

På Stora Torget kryllade det av människor och poliser, Sverigedemokraternas ledare, Jimmie Åkesson höll tal och jag gick bort för att lyssna på vad han hade att säga. Man får ju tycka vad man vill om Åkesson men han är en grym talare och han vill förändra sjukvården till det bättre, nu är det ju många partier som förändra sjukvården, det är inte unikt för SD.

Väl hemma igen så slog jag ner röven i soffan för att spela mer Grand Theft Auto V: Online, på kvällen så  joinade Adam mig och vi soelade ett bra tag, eftersom jag varit vaken i ett dygn som somnade jag ifrån allt som den gamla farbror jag är. Tack för att du besöker mig. 


- En massa poliser


- Stora Torget


- Det kryllade av Falubor


- Jimmie Åkesson (SD)


- Åkesson åker BMW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar