tisdag 21 augusti 2018

Tisdagen den tjugoförsta augusti 2018

Att jag inte sov något natten mellan söndag och måndag märktes idag när jag steg upp, jag sov femton timmar i natt. Haha, vansinnigt! Trots min ordentliga sovmorgon hann jag spela lite Grand Theft Auto V: Online innan det var dags att dra iväg till min arbetsgivare för att jobba ihop pengar till min månadslön, på tal om lön så är det lön på fredag och den här månaden kommer jag inte köpa eller beställa något till min resa i januari, jag måste spara ihop en ordetlig summa pengar nu om jag ska lyckas betala vandrarhemmen på Nya Zeeland och i Australien.

Något som kommer göra ett stort hål i min ekonomi nästa månad är Apple som snart släpper tre nya telefoner, jag byter telefon en gång per år och i år kommer jag köpa årets version av iPhone X, som tur är har jag en kompis som eventuellt vill köpa min ett år gamla iPhone 8 plus, då blir det inte så dyrt att byta telefon. Jag är en iPhone-nörd så att byta till ett annat märke blir det inte tal om, jag avskyr Andriid som pesten. Tack för att du besöker mig. 



- Försöker värma mig, jag fryser som en nakenhund just nu


- Den nionde september är det val, idag kom röstkortet 


- Nya Scanian.  Jag vill också ha en ny Scania :(


- Sveriges sämsta politiker har fördubblat vårdköerna. Pajas!


- Renoveringen av det gamla köket på jobbet går sakta framåt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar