tisdag 21 augusti 2018

Rysligt sugen på en ny mobiltelefon

Jag har i flera års tid köpt en ny mobiltelefon varje år, jag älskar Apple och deras mobiltelefoner och Apple har varje höst ett event där man presenterar sina nya modeller. Förra året köpte jag en iPhone 8 plus och i år ska jag köpa den senaste modellen av iPhone X. Förra året valde jag bort X-modellen eftersom det var en mobiltelefon med ny teknik som inte funnits ute på marknaden tidigare, jag valde bort den då jag trodde att den skulle ha drabbats av barnsjukdommar. Mina vänner och bekanta som har en X vittnar om något helt annat än barnsjukdommar, dom är supernöjda - så klart. Så i år ska jag boka/köpa mig årets version av X som ryktas ha en oled-kärm på 5,8” Dom nya modellerna förväntas komma under september eller oktober och jag sitter och längtar som ett barn på julafton.


- Den inringade telefonen vill jag ha
Foto: teknikveckan.com

2 kommentarer: