onsdag 22 augusti 2018

Onsdagen den tjugoandra augusti 2018

Idag nör jag steg upp hade jag en hel timme tillgodo innan det var dags att dra iväg till jobbet, så jag slog mig ner i soffan för att fixa lite med min nattklubb som jag bedriver i spelet Grand Theft Auto V: Online. Jag har inga problem med att sitta och vänta på att få åka iväg och jobba, det kan vara rätt skön att sita och varva ner innan. Jag älskar att jobba kvällar och nätter, jag har aldrig varit en morgonmänniska. Jag trivs som bäst när jag sitter i Scanian och det är mörkt ute, då är det riktigt fridfullt att plöja mil efter mil. Tack för att du besöker mig. 


- Adam till vänster och jag till höger i GTA V: Online


- Fick någon tidning i lådan


- Köket på jobbet har fått överskåp


- Min dröm är att få köra 25,25 igen 


- Dystert höstväder i Falun idag


- Genom natten med min Scania 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar