söndag 12 augusti 2018

Söndagen den tolfte augusti 2018

Idag klampade hösten in i våra almanackor, det räcker med att kolla temperaturen inför nästa vecka för att inse att sommaren 2018 är över. Jag kom hem vid halv fem i morse efter att ha jobbat natt och idag steg jag upp klockan elva för att, tillsammans med Pontus och hans familj, spela mobilspelet Pokémon Go. Trött som vilken flundra som helst spelade vi i en timme innan Pontus med familj drog iväg, det var så kallt att man frös om fingrarna. Väl hemma igen tog jag och gubbvilade en stund innan det var dags att dra till jobbet, jag har jobbat hela helgen och i morgon måndag ska jag också jobba. Ledig blir jag först på tisdag och då ska jag bara lata mig. Tack för att du besöker mig. 


- En sån här åkte man till dagis i som barn


- Kallt som fn


- Fina krumelurer


- Vill ha dessa på väggen hemma


- Rostig sak


- Mycket snack om Babblarna den här veckan


- En kall blomma


- Världens bästa pallkrage


- Jobbar helg tillsammans med min Scania


- Envikens kyrka


- Vackert i Enviken


- Tvättar min Scania

6 kommentarer: