lördag 11 augusti 2018

Lördagen den elfte augusti 2018

Jag satt uppe och spelade Grand Theft Auto V: Online tillsammans med Adam i natt och jag gick och la mig sent - så klart. Tröttheten visste inga gränser när mobillarmet ringde klockan elva idag, trött och sliten staplade jag ner på stan för att umgås med min vän Pontus och hans familj. Vi spelade mobilspelet Pokémon Go mellan 11-14 då det pågick ett Eevee-event.

När eventet var slut gick jag hem och sov i ett par timmar och sen fanns det ingen återvändo, det var hög tid att dra till jobbet. Det känns surt att jobba helg men efter att ha varit ledig i två dagar så ska man väl inte klaga, jag har räknat ut och det är bara åtta jobbhelger kvar att jobba innan min semester i januari. På måndag är min chef tillbaka efter semestern och då hoppas jag att han ska bevilja min semester så att jag kan resa till Nya Zeeland. Tack för att du besöker mig. 


- Statyn Snöklockan


- En av Faluns äldsta statyer


- Humla


- Vit och rosa


- Massor av äpplen just nu


- Moln

4 kommentarer: