fredag 10 augusti 2018

Fredagen den tionde augusti 2018

Jag satt uppe och spelade Mafia III fram till klockan 03 i morse och idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon. Innan jag gick upp hittade en intressant Youtube-kanal och jag blev så klart liggandes på tok för länge, men är men ledig så är man. Idag tog jag bussen till Enviken, det är en liten by cirka tre mil från Falun och här bor min mor. Hon hade skaffat en ny hund och vi pratade en massa om allt möjligt, sen skjutsade hon hem mig i sin traktor som är en Volvo V40.

Väl hemma fick jag slita som ett djur nere i tvättstugan, vilken rolig fredagskväll - not. Under tiden som dom stackars tvättmaskinerna jobbade med min smutstvätt så spelade jag Grand Theft Auto V: Online. Den här helgen ska jag jobba och det känns surt så klart, men jag måste kämpa på om jag ska kunna iväg till Nya Zeeland i januari. Tack för att du besöker mig. ♥


- Idag kom en ny katalog från IKEA


- Idag startar flygfesten i Dala-Järna


- Bussen till Enviken


- Enviksbocken


- En vacker Gulf-mack


- Rönndalen i Enviken hette Rundalen förr i tiden


- Min mor


- Mammas hund


- Ständigt denna tvättstuga


- Mörka moln över Falun

2 kommentarer: