torsdag 9 augusti 2018

Torsdagen den nionde augusti 2018

Klockan åtta i morse tyckte vaktmästaren att röja med en röjsåg var en bra idé, jag önskar att jag kunde gå ut på balkongen och slänga ut min soffa på honom. Tänk att det ska vara så jäkla svårt att fatta att det finns folk som jobbar kvällar och nätter, något förbannad lyckades jag somna om och jag fick sova fram till eftermiddagen. Efter att ha legat och dragit mig i sängen steg jag upp och spelade lite Mafia III på Playstation 4.

Efter att ha spelat klart så tog jag en promenad till min pappa och vi gick ner på stan för att köpa nya skor till honom, vi hittade ett par sandaler som passade som handen i handsken. När det var dags för middag för pappa gick jag bort till min favorit-pizzeria för att trycka in en kebabsallad i plytet, klockan 17:00 satt jag klistrad framför min mobiltelefon för att invänta trailer nummer tre från spelet Red Dead Redemption, ett spel som jag väntat på i föera år. Resten av kvällen spenderade jag hemma i min soffa. Tack för att du besöker mig. 


- Min far


- Middag

2 kommentarer: