onsdag 8 augusti 2018

Onsdagen den åttonde augusti 2018

Idag hade jag gott om tid innan jag började jobba så jag passade på att städa lite, efter min snabb-städning kontaktade jag Viaplay och Amazon för att säga upp mina konton hos dessa. För att kunna spara ännu mera pengar fixade jag en blankett för att gå ur Svenska Kyrkan som tar cirka 3 000 kronor per år av mig. Många bäckar små, bildar oftast en stor å. Det är inte dom stora inkomsterna som gör dig rik, utan dom små utgifterna.

Efter att ha sanerat både toalett och min ekonomi drog jag iväg till jobbet, på eftermiddagen drog det in ett ordentligt åskoväder och när det var som värst kom blixten och smällen samtidigt, det resulterade i flera bränder runt omkring i Falun.

I morgon och på fredag är jag ledig och det ska bli så himla skönt, jag ska hinna hälsa på min mor och min far och jag ska hinna med att springa upp och ner i tvättstugan, annars ska jag ska bara ta det lugnt dessa dagar. Tack för att du besöker mig. 


- Vilken skitblogg det här är


- Jag har älskat kvällstidningarna den här sommaren


- Regn, storm och åska idag


- Regn hela kvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar