fredag 28 september 2018

Fredagen den tjugoåttonde september 2018

Jag och min vän Emelie drog iväg och käkade grekisk lunch på restaurang Tzatziki, vi satt länge och väl och pratade om allt möjligt - mest om resor. Mätta och belåtna drog vi ut på stan för att kolla in matmarknaden, trots att matmarknaden har pågått i flera dagar nu så drar den fortfarande människor, det är i alla fall roligt att det händer något i stan. Väl hemma gick jag och la mig och sov i ett par timmar eftersom jag ska jobba natt, jag skulle ha jobbat i morgon lördag också, men jag tog ledigt. Tack för att du besöker mig. 


- Blommar i bokeh-effekt


- Porsche, världens fulaste bil


- Rönnbär med bokeh-effekt


- Matmarknadens näst sista dagen


- Handla


- En vacker byggnad i Falun som renoveras


- Matmarknaden på kvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar