lördag 29 september 2018

Lördagen den tjugonionde september 2018

Jag kom hem vid femtiden i morse efter att ha jobbat och jag kände mig lika pigg som en stor mört så det tog ett bra tag innan jag lyckades somna. Idag hade jag och min vän Pontus med familj bestämt att vi skulle äta lunch tillsammans på en av stans pizzerior, lika trött som en amöba hasade jag bort till Salladsbaren. Sen gick vi ut och gick en långpromenad samtidigt som vi spelade mobilspelet Pokémon Go och efter mörkrets inbrott drog jag ner på krogen The Kings Arms där jag mötte mina vänner Jonas och Michaela, det blev en riktigt trevlig utekväll. Tack för att du besöker mig. 


- Blommor


- Kameran i min Xs Max imponerar


- Blommor i stadsparken, Falun


- På regementet i Falun står denna


- Blommor


- Sista dagen idag för matmarknaden i Falun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar