måndag 10 september 2018

Måndagen den tionde september 2018

Jag vaknade upp och kände mig så fruktansvärt besviken på gårdagens val, hur kunde så många rösta på Socialdemokraterna? Har man levt under en sten dom senaste fyra åren eller väljer man att blunda för det som händer dagligen i Sverige? Jag måste sluta tänka på Socialdemokraterna innan jag imploderar av ilska.

Något som är mycket trevliga är det Apple-event som drar igång på onsdag klockan 19, jag har längtat som sjutton och på onsdag kommer jag, likt en skitunge på julafton, sitta som klistrad för att se Apples nya mobiltelefoner. Jag har fortafarande inte bestämt mig för vilken av modellerna jag ska ha, men jag kommer inte beställa den minsta av dessa. Tack för att du besöker mig. 


- Återbäring på 160 kronor från mitt försäkringsbolag. LOL


- Löfven i fyra år till, fy fan!


- Det regnade


- Efter regn kommer solsken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar