söndag 23 september 2018

Söndagen den tjugotredje september 2018

Höstdagjämningen är här och överallt kan man nu boka julbord och känner jag Rusta rätt så har dom haft julsakerna ute i butik i flera veckor redan. Jag kom hem halv fem i morse efter att ha jobbat natt, jag tog mig en ordentlig sovmorgon idag och ändå hann jag spela lite Shadow of the Tomb Raider innan det var dags att gå iväg och jobba igen.

Jag köpte ju en ny iPhone i fredags och igår märkte jag att batteriet inte laddades trots att kabeln och stickkontakten är ny, jag provade en annan laddare som inte är Apples och då funkade det, det var några skitnödiga minuter ett tag kan jag lova. Jag måste gå ner med laddare och kabel till Telia så fort jag blir ledig. Surt sa Vargen!

Nästa vecka, på tisdag, så dyker den populära matmarknaden upp i Falun, passande nog när nästan alla människor får lön också. Det brukar locka en herrans massa människor till matmarknaden och eftersom jag är ledig på tisdag så kommer jag naturligtvis vara på plats. Nu ska jag ta och jobba vidare så jag får gå hem någon gång. Tack för att du besöker mig. 


- Blommor som trotsar kylan


- Scanianyckeln


- Fint väder men kallt


- Grym svärta i bilderna med iPhone Xs Max

4 kommentarer:

  1. Tjena Tomas!

    Vad surt att kabeln var paj. Men då gör du absolut helt rätt i att gå till butiken så fixar vi det åt dig där.

    Jag ville bara skriva här och be om ursäkt och hoppas att det löser sig smidigt. :)

    Ha det gott!

    //Anna Pettersson, Telia Kundservice

    www.facebook.com/telia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna. Oj va kul att Telia hittade hit. Jag kommer ner i morgon. Vilken service 😍

      Radera
    2. We aim to please! :)
      Löste sig allt?

      //Anna, Telia Kundservice

      Radera
    3. Hej. Har ej hunnit ner till er
      /Trevlig helg

      Radera