tisdag 25 september 2018

Tisdagen den tjugofemte september 2018

Efter att ha jobbat både i helgen och igår så fick jag äntligen vara ledig från jobbet, idag drog jag ner på stan för att kolla in International Street Market som drog igång idag. Matstånd från jordens alla hörn medverkar i matmarknaden, här hittar man mat från Italien, Frankrike, Tyskland, Afrika, USA med flera.

Men eftersom jag och min vän Andreas hade bestämt att äta på en av stans kinarestauranger så hoppade jag över matmarknaden, jag är ledig i morgon också och då tänkte jag besöka matmarknaden. När jag och Andreas ätit klart drog vi iväg till en Fordåterförsäljare för att handla en blinkers till Andreas bil, jag gick iväg för att kolla om dom hade någon Mustang och jag hittade en blyertsgrå som jag stod och dregglade över så pass länge att Andreas fick dra mig ut från Ford. Väl hemma igen så slog jag ner röven i soffan och där satt jag resten av kvällen. Tack för att du besöker mig. 


- Matmarknaden är här


- Vilka otroliga minnen jag har från den resan


- Italienskt


- Italienskt


- Italienskt


- Franskt


- Svenskt


Matmarknaden lockar alltid en massa folk


- Amerikanskt


- Underbara Route 66


- Engelskt


- En massa folk


- Min lyckokaka innehöll det här meddelandet 


- Ge mig


- Vill ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar