tisdag 18 september 2018

Tisdagen den artonde september 2018

Det är tisdag och i mitt värdelösa liv så är det en helt vanlig tisdag. Men om allt går som det ska, vilket det aldrig gör, så kommer jag kunna hämta min nya iPhone Xs Max på fredag och det är ju ganska så nice. Idag gjorde jag en beställning på en mobilskal som jag ska ha på min nya mobiltelefon, jag har alltid silikonskal eftersom dom har ett klistrigt grepp. Jag spelar fortfarande Shadow of the Tomb Raider på min Playstation 4 Pro och spelet är så pass bra att det är svårt att slita sig, jag får säga till mig själv på skarpen att stänga av och gå och lägga mig på nätterna. Tack för att du besöker mig. 


- Ett äpple i regn


- Svamp


- Blomma


- Falun


- Höstlöv


- Löv


- Kålgården i Falun


- Nytt mobilskal är beställt


- Hur har jag kunnat missa det här vackra huset tidigare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar