onsdag 19 september 2018

Onsdagen den nittonde september 2018

Det är onsdag och jag är ledig torsdag och fredag, det ska bli så jäkla skönt. Jag ska sova, spela spel och förhoppningsvis hämta ut en ny mobiltelfon på fredag, men om jag känner Telia i Falun rätt så blir det ingen telefon då Telia i Falun tycks skita i kundernas beställningar. Förra året skulle jag få iPhone 8 Plus på releasdagen, jag fick vänta i flera veckor - så klart. Jag hatar att butiker kan stå och lova saker som dom sen inte kan hålla, det gör mig galen, visserligen är det är ju ett i-landsproblem så jag ska väl bara vara tacksam och glad. Tack för att du besöker mig. 


- Det är inte många dagar kvar på årets inlines-säsong


- Sopning av gator, innan vintern?


- Faluns bussar har prideflaggor


- Tack för att du besöker min blogg

2 kommentarer: