torsdag 13 september 2018

Torsdagen den trettonde september 2018

Arbetsveckan börjar, äntligen, lida mot sitt slut. I morgon ska jag gå upp mitt i natten, klockan 09:01 öppnar nämligen Telia upp sin förhandsbokningssida för nya iPhone och jag tänkte lägga en beställning på iPhone XS Max med 64 GB minne. Den är jäkligt dyr, men min vän Markus ska köpa min nuvarande iPhone så jag kommer ganska billigt undan. Vid midnatt släpps spelet Shadow of the Tomb Raider som jag kommer att köpa, det här är det sista spelet i triologin om Lara Croft. I morgon är det äntligen fredag och till helgen är jag ledig och det ska bli så skönt. Tack för att du besöker mig. 


- Spider-Man var grymt. 4 av 5 vargar


- Fått nya bilar på jobbet


- Snart är det jul


- Ica Maxi har stora läskkylar, det gillar jag


- Rönnbär


- Rött i naturen


- Vacker byggnad


- Vackert brunnslock 


- Blomma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar