måndag 29 oktober 2018

Måndagen den tjugonionde oktober 2018

Tre dagars ledigt är över, eller tre dagars konstant spelande av Red Dead Redemption är över. Helvete va bra det spelet är och på tal om spel så hörde min vän Pontus med familj av sig igår och undrade om jag skulle vara med på en raid i mobilspelet Pokémon Go, vilket jag tackade ja till och efter vår träff i kylan drog jag hem för att spela mer Red Dead Redemption 2. Idag är det tyvärr måndag, men som tur är så är jag ledig torsdag och fredag den här veckan. På torsdag ska jag häcka i tvättstugan och spela mer - så klart. På fredag blir det utgång, det blir nog The Kings Arms eftersom dom har karaoke på fredagar. Tack för att du besöker mig. 


- Till Malin som gillar spel


- Min fina häst med flätad man


- Vidrigt


- Äckelsnö


- Kristine kyrka utan löv


- Löv


- Fick denna på raiden


- Kallt ute idag


- Se där, en Saab V4

- Låt sladdandet börja :)

4 kommentarer: